lauantai 26. heinäkuuta 2008

Tasan eivät käy onnen lahjat

Rakastan siskoani, oikeasti. Mutta minua vain kyllästyttää se, että hän on niin täydellinen. Hän on kaunis. Hän todella on. Hän on laiha. Hän on vaan sellainen, että vaikka hän söisi kuin hevonen ja pelkkää mäkkiruokaa eikä liikkuisi ollenkaan, hän ei lihoisi, ei sitten yhtään. Ettekö muka usko? Hänellä on alle 12-vuotiaan paino! Lisäksi hän on suosittu. Kaiken keskipiste. Paaaljon kavereita. Ja mikä pahinta, hän on todellakin hyvä tyyppi.

Olenko muka lihava? Nooooo... Enpä nyt tiedä. En kauhean. No, ketä mä huijaan? Olen, joo. Vähän. Mutta siskoni on niin laiha.. Mutta niin kuitenkin normaalin näköinen kroppa ettei se näytä sairaalta. Hänellä on täydellinen iho. Tummempi kuin minun, aina täydellisen matta. Joo, hän ei edes usein käytä meikkiä ja aina kehutaan ulkonäköä. Ei finnin finniä missään. Minä joudun väkertämään aina puoli tuntia, että saisin punotuksen laskemaan. Arvaa ärsyttikö, kun olin rannalla, mulla oli uudet bikinit, eikä kukaan huomannu asiaa. Ei kukaan tutuistani. Oltiin vain muina miehinä. Yritin ajatella positiivisesti. Ehkä he eivät vain pidä näistä bikineistä. No, sitten eräänä kauniina päivänä sisareni haluaa lainata bikinejäni. No, annan hänen lainata, kiltti kun olen. KAIKKI piti hänen bikineistään. "Voi, kun nuo pukevat hyvin sinua."

Oh, en väitä, että olisin erityisen ruma, mutta olen tarpeeksi ruma, että jotkut ihmiset haukkuu minua. Siskoni.. Siskoni on kaunis, ok? Hänen rippijuhlissaankin häntä sanottiin malliksi, missiksi... Joku jopa sanoi häntä kauniimmaksi kuin Julia Roberts. EI, ne eivät olleet mielistelypuheita. He tulivat kertomaan ne ensin minulle. Että voooooi kuinka siskosi onkaan kaunis.. Minä tunnistan kyllä mielistelypuheet. Ne kommentit olivat vilpittömiä. Nyt te ajattelette, että EHKÄ he ovat vain hyviä valehtelemaan. Tai EHKÄ he liioittelevat. Tai EHKÄ he sanovat noin kaikille. No, minulleppa ei tultu sanomaan. Kehuttiin vain mekkoani. Ettekä arvaa, kuinka se kirpaisi.

Onhan minulla kavereita. ...viisi. Viisi. Neljä ystävää, yksi hyvän päivän kaveri. Ei sillä, että tarvitsisin enemmän kavereita. Joillain ei ole yhtään ystävää. Mutta voi, kuinka hänellä onkaan niitä ystäviä! Hänellä on - odotas lasken - no okei, muistan vain kymmenen henkilöä tähän tilanteeseen, mutta on niitä lisääkin. Nuo ovat vain ne läheisimmät kaverit. Ai niin ja vielä yksi juttu. Se ei ikinä itke. Joko se patoaa tunteensa tosi hyvin tai sitten sillä kaikki on vaan hyvin. Olen nähnyt siskoni itkevän varmaan vuosi sitten ja sekin johtui vaan minusta. Hei, me ollaan siskoja. Tottakai me joskus riidellään.

Juu, te pidätte minua totaalisena bitchinä. Kateellisena narttuna.
En ole kateellinen siskolleni. Tai no olen, ja paljon. Mutta hän on oikeesti ihana tyyppi. Se kuuntelee minuu, kun miulla on ongelmia. Se lohduttaa, se auttaa, se ... on vaan yksinkertaisesti täydellinen ihminen. Ei sillä, että hän ei ansaitsisi sitä. Ei sillä, etten toivoisi hänen olevansa onnellinen. Olen vain kateellinen siitä, miten paljon hänellä on ja miten vähän minulla on.
Hei, minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää. Kukaan ei varmaan ikinä edes vilkaise minuun. No, miksi vilkaisisikaan? Minulta lähtee paljon hiuksia, en ole laiha. Minulla on erikokoiset, pienet silmät. Iso nenä.. Kulmakarvat, jotka loppuu kesken.


Ei sillä, että haluaisin riistää nuo asiat siskoltani. Minäkin vain haluaisin jotain niistä.

Yours,

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Kulmakarvat, jotka loppuu kesken"
NE ON IHANAT!!! <3<3 ;D

äläny Lennipoju angstaa ;D kato elämän valosaa puolta ;D

~ kukakohan..?

Roosa kirjoitti...

Nyt mie vihdoinki kommentoin silleen, et mie oon kirjautunu sisään :D

Eli ihan siulle tiedoks, mie vihdoinki päivitin miun blogia ^^ Vähän crappy blogi miulla.. :D