keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Kissat

Hei katos, satuin huomaamaan tässä hetki sitten, että minun blogiani on käynyt katsomassa ruhtinaalliset KAHDEKSAN kävijää! Joko ne ovat kaikki minulta, kun olen katsonut kaikki oikeinkirjoitukset ja niin pois päin tai sitten täällä ihan oikeasti joku on eksynyt katsomaan. Juu, todennäkösesti vaan minä. Tai sitten joku omituinen on vaan vilkassut sen, eikä ole sen enempää lukenut selityksiäni. Mutta jos täällä ihan oikeasti on ihminen (muu kuin Roosa), joka oikeesti lukee mun tekstit, voi sitten laittaa kommenttia. Ois kato ihan kiva tietää, etten kirjoita pelkästään itselleni. :)

Kakkulat on kerännyt kaupungilla kiitettävästi huomiota. :D Ihanaa. Sillä on hauskaa, kun sellaset tätikät mulkoilee ihan kun olisin suuremman luokankin rikollinen. :D No joo, tsoukki. Mutta juu, kyllä jotkut tätikät oikeesti tuijottaa ja mulkoilee.

Ah, ihanaa. Tänään kävin mun sedän mökillä vierailemassa. Siellä oli ne kolme ihanaa koiraa (rakas röhkivä makkarani, ja kaks mun serkun koiraa). Niin. Ja se ihana kissa. <3 Arvaa oliko ihanaa tula sinne paikalle, kun oli sellanen mukava tervetulovastaanotto? :D Ne kolme koiraa oli siinä pyörimässä jaloissa. Sitten se kissa oli siellä vähän kauempaa. Mä menin sen kissan luo ja tervehdin sitä ja se sano sen niiiiiiiiiiiiin sulosella äänellä mau ja olin ihan sulanu jo siinä vaiheessa, mut sitten ku se tuli siihen kehräämään miun viereen ja nuolas miun kättä, olin ihan valmis kaappaamaan sen kissan ittelleni kotiin. <3 Mutta se yks koira tuli ja pelotti kisun pois..
Lehessä muuten oli, että mein lähellä oleva löytöeläinkoti etsii vapaaehtoistyöntekijöitä. Siinä paikassa on niin pienet tilat, ettei siellä ole koiria, mutta siellä olis kyllä kissoja, lintuja ja jopa kilpikonnia. Aattelin ilmottautuu vapaaehtoseks. :) Rakastan eläimii. Ja rakastan kissoja. En vaan pysty ottamaan omaa, sillä äitini on allerginen (tai ainakin väittää olevansa...) ja.. Niin. Mutta jos haluaisin kissan, haluaisin sellasen hauskan, vähän vanhemman ja rauhallisen kissan löytöeläinkodista. Miksikö? No siksi, että löytöeläinkodeissa on liikaa hylättyjä kissoja, eikä kukaan halua niitä vanhempia kissoja. Siksi mä haluun sellasen vanhemman. :) Ja pentuna ne ehkä raapii enemmän. :D Riippuu kyllä ihan yksilöstä. Mutta joo. Katsotaan pääsenkö hoitamaan kissoja.

Yours,

Ei kommentteja: